這幾天ICRT聽多了,聽到不少很棒的歌,可惜又沒這麼威,能馬上就背下來

回家後一時興起就開始查Billboard,看一下我被關的這段時間內我錯過了什麼些好歌囉^^


這個來自倫敦的混血女生Leona Lewis,參加了The X Factor的選秀後,在2007年的年底發行了個人首張專輯”SPIRIT”

這首歌在billboard上竟然持續了至今38週,有衝到過第1名不希罕,但超過一百萬次的付費下載......0.0

 

最最機車的來了,你試管竟然不給嵌入...

是Leona的經紀公司要求的嗎?要不然一觀賞人次上達七千三百萬次的MV竟然不給引用有點怪.....

   ↑請點可愛的小狐觀賞US版的MV囉

 

下面這個是UK版的MV,一樣的IDEA囉

Bleeding Love 愛的傷痛

 

 

Writers : Jesse McCartney , Ryan Tedder

Closed off from love
I didn't need the pain
Once or twice was enough
And it was all in vain
Time starts to pass
Before you know it you're frozen

But something happened
For the very first time with you
My heart melts into the ground
Found something true
And everyone's looking round
Thinking I'm going crazy

But I don't care what they say
I'm in love with you
They try to pull me away
But they don't know the truth
My heart's crippled by the vein
That I keep on closing
You cut me open and I

Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
I keep bleeding
I keep, keep bleeding love
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
You cut me open

Trying hard not to hear
But they talk so loud
Their piercing sounds fill my ears
Try to fill me with doubt
Yet I know that the goal
Is to keep me from falling

But nothing's greater
Than the rush that comes with your embrace
And in this world of loneliness
I see your face
Yet everyone around me
Thinks that I'm going crazy, maybe, maybe

But I don't care what they say
I'm in love with you
They try to pull me away
But they don't know the truth
My heart's crippled by the vein
That I keep on closing
You cut me open and I

Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
I keep bleeding
I keep, keep bleeding love
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
You cut me open

And it's draining all of me
Oh they find it hard to believe
I'll be wearing these scars
For everyone to see

I don't care what they say
I'm in love with you
They try to pull me away
But they don't know the truth
My heart's crippled by the vein
That I keep on closing
You cut me open and I

Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
I keep bleeding
I keep, keep bleeding love
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
You cut me open and I

Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
I keep bleeding
I keep, keep bleeding love
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
You cut me open and I

下定決心 告別了愛情
我不需要那麼多傷痛
一次次的傷害
實在受夠了這種無意義的模式
時間飛快地流逝
也許沒發現 愛也使人變得冷酷無情

但 奇妙的事發生了
初次與你相遇時
我的心 為你溶化
以為找到了真愛
周遭的人
都覺得我快瘋了

但我不在乎別人怎麼說
我就是愛上你
旁人試著把我拉離
但他們什麼都不知道
很痛苦 我的心停止了跳動
於是封閉了我自己
你卻一刀割開
不懂我的傷痛
淌血的愛情
流著血
淌著血的愛情
繼續流著鮮血
淌血的愛情
是你忍心割開 這段愛情

試著別去聽流言蜚語
有時卻擋也擋不住
刺耳的話語 不斷在我耳邊繞
以為這能動搖我的心
但我卻能看清目標
使我不致往下沉淪

你的擁抱
勝過了一切
在這寂寞的世界裡
我看見了你的臉龐
身旁的人
總以為我好像失去了控制 也許吧 也許吧

但我不管旁人的話語
愛上你是我的選擇
他們試著勸說我
但他們根本不懂真相
好痛苦 我的心停止了跳動
於是封閉了自我
而你卻一刀割開
我的開始滴血
淌血的愛情
流著血
淌著血的愛情
繼續流著鮮血
淌血的愛情
是你忍心割開 這段愛情
 
血淋淋的愛情 流成河
這可能難以置信
而我帶著愛的傷疤
好讓大家引以為鑑 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    forgotpower 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()